רק לוחות – OnlyBoards

לוח מחיק נייד

לוח מחיק נייד הוא כלי חיוני למשרדים

לוח מחיק נייד הוא כלי חיוני למשרדים

לוח מחיק נייד

לוח מחיק נייד הוא אביזר מומלץ לשימוש במשרדים לאור העובדה שהוא ניתן להזזה והצבה בקלות בהתאם לצורך. השימוש הוורסטילי מעניק גמישות רבה למשרד, וכעת, כשהטכנולוגיה והחידושים בתחום מספקים פתרונות מבחינה עיצובית, כולל לוחות מחיקים ניידים מזכוכית או לוחות פליפצ'ארט (המשלבים לוח מחיק עם מנגנון גיליונות לכתיבה), היישומים האופציונאליים הולכים ומתרחבים.

אך מה חשוב לדעת לפני שרוכשים לוח מחיק נייד? אלו לוחות ניידים זמינים בשוק ומה היתרונות הגלומים בהם? אלו הנושאים בהם תעסוק הכתבה שלפניכם.

ניידות ופונקציונאליות

מבחינת ניידות ופונקציונאליות, לוחות מחיקים ניידים ניצבים על חצובות שונות. הדגמים האיכותיים מאובזרים עם גלגלי סיליקון אשר מאפשרים ניוד רך וחלק, גם כאשר נעשה בלוח מתח שימוש גבוה.

שנית, לוחות מחיקים ניידים הם פונקציונאליים מכיוון שהם דו-צדדיים. גם אם אתם בוחרים לרכוש לוח מחיק נייד קטן (על אפשרויות הגודל נרחיב בהמשך), השימוש הדו-צדדי הוא "מכפיל כוח" של ממש. בכדי לשפר את השימושיות מהאביזר הלוחות מצוידים עם מגשי טושים ומתקנים מתקפלים.

הזכרנו קודם את הלוחות המחיקים הניידים העשויים זכוכית, וחשוב להתעכב מעט על הנקודה הזו. שוק הלוחות המחיקים כולל כיום למעשה שני דגמים פופולריים – לוח מחיק רגיל, המבוסס על שכבת פורמייקה דקיקה שמולבשת בדרך כלל על עץ לבוד, ולוח מחיק מזכוכית העשוי כולו מזכוכית.

שני חומרי הגלם קיימים בתת הקטגוריה של הלוחות המחיקים הניידים, והבחירה בלוח מחיק מזכוכית מגלמת בחובה מעלות רבות. זכוכית, שלא כמו פורמייקה, איננה סופחת את כתמי הדיו של הטושים המחיקים, והלוח המחיק נותר נקי ומבריק גם לאחר תקופות ממושכות. בין החברות המובילות בישראל את תחום הלוחות המחיקים מזכוכית (לרבות לוחות מחיקים ניידים), ניתן לציין למשל את חברת בי-קליר (www.Bclear.co.il). חברה אשר מציגה קטלוגים מרהיבים של לוחות מחיקים מזכוכית, הן ניידים והן נתלים על הקיר.

זאת ועוד, לוחות מחיקים ניידים איכותיים, מזכוכית או מפורמייקה, יכולים (וצריכים) להיות גם מגנטיים. פלטת מתכת דקיקה בגוף הלוח הופכת אותו למגנטי, ומשדרגת עוד יותר את היבטיו השימושיים. במותגים האיכותיים, המגנטיות הינה סטנדרט, לא פחות.

לוחות פליפ צ'ארט – שילוב בין לוח מחיק ללוח רישום

אביזר מבוקש בתחום הלוחות המחיקים הניידים הוא לוח מחיק פליפ צ'ארט. מדובר על לוח מחיק אשר מצויד במנגנון פליפ צ'ארט להחזקה של מסמכים וגיליוניות לרישום וכתיבה. זהו לוח המגדיר מחדש את המושג "רב תכליתיות", שכן הוא מעניק למשרד/לעסק מגוון אפשרויות הצגה.

שימוש במסמכים כתובים מאפשר לשמר רישומים ותרשימים, ללא צורך למחוק (או לצלם) אותם לעתיד. כשהלוח הוא "שניים באחד", כלומר גם מחיק וגם פליפ צ'ארט, ההצגה משתפרת ומתחזקת.

גדלים ומידות

לוחות מחיקים ניידים, כמו לוחות מחיקים קבועים, זמינים לצרכן במידות שונות. החל מלוחות מחיקים קטנים ובינוניים בגדלים של 120/120 ס"מ או 150/120 ס"מ, וכלה בלוחות מחיקים עם מנגנון פליפ צ'ארט שהגודל המבוקש והנפוץ עבורם הוא של כ-70/100 ס"מ.

 

 

 

 

 

Exit mobile version