לוח זכוכית מחיק מעוצב לשדרוג המשרד

בשנים האחרונות גוברת המגמה של השקעה בעיצוב פנים לחללים עסקיים. פריטים דקורטיביים התווספו למשרד, אלמנטים עיצוביים חדרו למרחב העסקי, וסגנונות חדשים הפכו לקאלט, כמו לדוגמה סגנון ההיי-טק. כך גם אביזר פונקציונאלי בסיסי כמו הלוח המחיק הפך למעוצב ועדכני.היום הלוח המחיק המעוצב כבר לא נסתר, אלא משדרג את חדר הישיבות. ללוחות הזכוכית גימור נהדר, צבע מדוייק ועמידות לשנים.

לוח זכוכית מחיק לבן, יותר לבן מאי פעם

לוח מחיק מזכוכית נצבע בתהליך צביעה חדשני המעניק לו גימור מבריק ומרשים. כאשר מדובר על לוח מחיק לבן, הגוון הוא מאד שלגי ועמוק. נקודה מרעננת ביותר ביחס ללוחות המחיקים הוותיקים, העשויים מפורמייקה בעלת גימור חלבי וערפילי.בנוסף, מכיוון  שזכוכית היא חומר גלם אשר איננו סופח דיו, לוח מחיק מזכוכית – שלא כמו לוח מפורמייקה – לוח הזכוכית לא משאיר כתמי צבע. זו הסיבה שהמותג בי-קליר Bclear מספק אחריות ל-10 שנים למחיקה מושלמת. הטכנולוגיה של לוחות הזכוכית מאפשרת גם מגוון צבעים לדוגמא: צהוב, אפור, ורוד, סגול טורקיז, תכלת, לבן שקוף ואפילו שחור (עבורו יש טושים זוהרים).לוח מחיק זכוכית

התקנה מרחפת ונקייה ללוח מחיק

הפתרונות ההנדסיים מאפשרים למתקינים מוסמכים להתקין את הלוח בהתקנה נסתרת, במראה מרחף. ההתקנה נעשית בבית הלקוח בהתאם לדרישותיו, תוך התייחסות לאילוצים של תאורה, מבנה החדר, סוג הקיר ועוד. לרוב הלוח המחיק מהזכוכית הוא גם מגנטי, ע"י הלבשת פלטת מתכת דקיקה בצידו האחורי של הלוח.

מגוון גדלים ומידות בהתאם לגודל חדר הישיבות

לוחות מחיקים מזכוכית זמינים במידות שונות, עם מסגרת וללא מסגרת. ישנם לוחות מחיקים קטנים המיועדים למשרדים קטנים בשטח מצומצם, לעומת לוחות ענקיים לחדרי ישיבות יוקרתיים, אולמות כנסים וכיתוב במוסדות לימוד.

שורה תחתונה

לוחות זכוכית הם פריט עיצובי ושימושי לחדרי ישיבות בגדלים שונים, לאולמות כנסים ולכל חלל שיש בו קיר עליו ניתן להתקין את לוח הזכוכית.