מזמינים לוח מחיק למשרד?

מזמינים לוח מחיק למשרד

לוחות מחיקים למשרד משמשים אותנו כבר כמה עשורים טובים. הם כלי עבודה עבור העובדים לעבודות פנים משרדיות וגם בישיבות ופרזנטציות עם לקוחות. השימוש בלוח מחיק למשרד בהחלט נמצא כאחד הכלים היעילים ביותר וכאן נבחן מה עליכם לדעת טרם הזמנת לוח זכוכית מחיק למשרדכם על מנת שישמש אתכם בצורה היעילה ביותר.

גודל כן קובע

לוחות מחיקים מגיעים בגדלים שונים, התאימו את גודל לוח מחיק למשרד בהתאם לחדר בו אתם רוצים להתקין אותו. ישנם משרדים המתקינים לוח מחיק לכל עובד בעמדת העבודה שלו, ישנם משרדים שהלוח המחיק נמצא רק בחדר הישיבות וישנם עסקים המשלבים ביניהם. גודל לוח מחיק בפינת עבודה של אדם יחיד לא בהכרח יתאים בגודלו לחדר הישיבות. סקרו את הגדלים השונים שלוחות מחיקים למשרד מגיעים עוד לפני שתבצעו הזמנה והתאימו את גודלו של הלוח לפי גודל הקיר או המחיצה המיועדים לכך.

למגנט או לא למגנט

ישנן סוגים שונים ללוחות מחיקים למשרד, כאלו המאפשרים למגנט אליהם, כמו לוח משימות מגנטי, וכאלו שלא. אם אתם חושבים שאתם תשתמשו במגנטים, אתם משתמשים בדוגמאות מודפסות או בתרשימים ותמונות כדאי לכם לשקול את האפשרות של לוח מחיק למשרד שניתן למגנט עליו. אם אתם פחות משתמשים בחומר מודפס להשלמת הפרזנטציה שלכם אולי אתם לא צריכים את אפשרות המגנט.

עיצוב, זה כל היופי

לוחות מחיקים מגיעים בעיצובים שונים וחומרים שונים. ישנם לוחות מחיקים לבנים שאנחנו מכירים מכיתות בתי הספר, בעלי מסגרת אלומיניום כסופה, ישנו לוח מחיק זכוכית שניתן להשיג אותם בצבעים שונים וגימור שונה, ישנם המתאימים למגנטים וישנם שלא. ההיצע כל כך גדול, תוכלו להתאים לוח מחיק למשרד לפי העיצוב במשרדכם, גם מבחינת הצורניות וגם מבחינת הצבע.

כמה זה עולה לנו?

המחירים ללוחות מחיקים בהחלט מגוון כמעט כמו שפע האפשרויות שניתן לבחור. מחיר לוח מחיק למשרד משתנה בהתאם לסוג הלוח, גודלו של הלוח, לעיצוב שלו וצורת ההתקנה (סמויה או גלויה). אתם יכולים להתרשם מלוחות מחיקים למשרד בחנות האתר רק לוחות או להתקשר ולהתייעץ אתנו בטלפון מספר 050-8617861 על כל התלבטות בהתאמת לוח מחיק למשרד שלכם או לביתכם.