מה ההבדל בין לוח מחיק זכוכית ללוח מחיק רגיל?

לוחות מחיקים הפכו ממזמן לחלק מהנוף במשרדים, ויש כאלה שהביאו את הטרנד גם לביתם, במיוחד את הלוחות המחיקים מזכוכית שהם הפופולריים בתחום. לוחות אלה לא בכדי הפכו לנפוצים מאוד, אלא הרבה בזכות נוחות הכתיבה עליהם, קלות הניקוי, המראה העיצובי ועוד.

אם גם אתם מתלבטים בין לוח זכוכית ללוח רגיל, הכתבה הזאת תעשה לכם סדר!

קודם נכיר את סוגי הלוחות הקיימים. ישנם לוחות זכוכית העשויים מזכוכית מחוסמת כמו כל הלוחות של Bclear, ישנם לוחות מחיקים רגילים שניתן לרכוש בחנויות יצירה וציוד משרדי ויש לוחות שעם שנועדו לנעיצה. מעבר לכך, יש גם לוחות מחיקים ניידים ופליפצ'ארט שהם מתאימים יותר להרצאות מכיוון שהם קלים וניתן לשאת אותם בקלות ממקום למקום. אך כאן בכתבה נתמקד בלוחות מחיקים שהם הנפוצים ביותר, המגיעים עם זכוכית או רגילים.

כדי להחליט איזה לוחות כדאי לרכוש למשרד, ראשית עלינו להכיר את היתרונות של כל אחד מהם, וגם את הצורך שלנו. מן הסתם לוחות מחיקים מזכוכית מחוסמת יהיו יקרים יותר, אך יחזיקו שנים רבות ביחס ללוחות מחיקים רגילים. בכל מקרה, רק לאחר בחינת היתרונות של כל אחד, תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה.

מה ההבדל בין לוח מחיק זכוכית ללוח מחיק רגיל?

אז מה באמת ההבדל בין לוח מחיק רגיל ללוח זכוכית מחיק?

המראה של הלוח

היתרון הראשון של לוח זכוכית מחיק הוא המראה הנקי והאלגנטי שלו, המאפשר לנו לקבל חלל אלגנטי, פרקטי  ומזמין, ולוח מרשים ללא סימני מחיקות. לוח מחיק מזכוכית משמש כאמצעי חזותי ייחודי, התורם רבות לנראות המרשימה של המשרד, במיוחד בחדרי ישיבות שם מתקיימות פגישות עסקיות הדורשות אמצעי נוח לכתיבה והעברת מסרים למשתתפים.

התאמה לעיצוב מודרני

מבחינת נראות, נראה שלוח זכוכית לוקח ובגדול, מכיוון שזכוכית משתלבת באופן אבסולוטי בעיצובים אדריכליים מודרניים, ולכן לוחות זכוכית יתאימו לחברות הייטק, פיננסים, עיצוב, פרסום, משרדי עורכי דין ועוד. במקומות אלה מתארחים אנשים חשובים, ולכן יש חשיבות רבה למראה העיצובי של החלל. לעומת זאת לוח מחיק רגיל נראה פשוט ואינו תורם לעיצוב החלל, מה גם שהוא סופג דיו, ביחס לזכוכית שאינה סופגת כלל דיו.

מבחר גדלים ועיצובים

גם כאן לוחות מחיקים זכוכית לוקחים ובגלות, מכיוון שניתן למצוא מגוון רב של צבעים ועיצובים, לעומת לוח מחיק רגיל המגיע עם מסגרת אלומיניום או מסגרת עץ פשוטה. רק נציין שלוחות זכוכית מגיעים ללא מסגרת, עם מסגרת דקה שחורה, גימור מעוגל, עם תלייה נסתרת או מרחפת. גם מבחינת צבעים ההיצע הוא גדול, החל מלוחות לבנים, שחורים ובצבעי פסטל מרהיבים.

מחיר הלוחות

מבחינת מחיר, באופן טבעי לוחות רגילים יהיו זולים יותר, מכיוון שזכוכית מחוסמת יקרה יותר, אך אם מסתכלים לטווח ארוך, שווה בהחלט להשקיע בלוח מחיק איכותי, כזה שישדרג את נראות החלל וישמש את העובדים למשך שנים רבות.

נוחות ההתקנה ובטיחות

ניתן לומר שגם לוחות זכוכית וגם לוחות רגילים קלים להתקנה, אך מבחינת חוזק לאחר ההתקנה, לוחות זכוכית לוקחים ובגדול. הלוחות מקובעים לקיר עם טכניקת תלייה ייחודית שיכולה להיות נסתרת או מרחפת, ואפילו ניתן לתלות אותם על גבי קירות גבס. נציין גם שהזכוכית חזקה מאוד, אינה נשברת או נסדקת במהלך השימוש, ולכן היא בטיחותית מאוד!