לוח זכוכית המוצר המועדף על חברות הייטק

יותר ויותר חברות בישראל, אדריכלים ומעצבי פנים העובדים מול המגזר העסקי, רואים בלוח המחיק הרבה מעבר למשטח עבודה פונקציונאלי.

לוח זכוכית הוא כלי יעיל לשיתוף ומפגש ארגוני

הלוח המחיק מזכוכית הוא פריט עיצובי ושימושי המותקן בחללים המרכזיים של החברה, ומשמעותי לנראות הארגונית של העסק לעובדים, למנהלים וללוחות. הלוח המחיק הוא הרבה יותר מאמצעי לכתיבה ולמחיקה. הוא משדר תרבות ארגונית של שיתוף, של קבלת החלטות מושכלת, ושל שיח פתוח עם הלקוחות, הספקים האורחים והעובדים בחברה. הלוח המחיק הוא נקודת מפגש פורה של עובדים, ראשי צוותים, מנכ"לים ודירקטורים בחדר הישיבות.

לוח מחיק איכותי בעיצוב יוקרתי

הלוח המחיק זה לא מה שהכרת? הלוח המחיק מפורמייקה מפנה את מקומו ללוח מחיק מזכוכית. לוח מעוצב מזכוכית משדרג את החללים וחדרי הישיבות בפן העיצובי ובאיכות הלא מתפשרת. לוח הזכוכית "צובע" את קירות חדר הישיבות במגוון צבעים (אפור, צהוב, ורוד, סגול, טורקיז ועוד) ובלבן צח ושקוף בוהק, בזכות תכונות הזכוכית האקסטרה-קליר (Extra-Clear) ללא ריכוזי עופרת.
למראה נקי וקו מינימליסטי ניתן להתקין את לוח הזכוכית בהתקנה מנסתרת (לוח מחיק מרחף). התקנה נסתרת מספקת שטח פנים נקי לחלוטין מאביזרי התקנה, המצויים בגב הלוח ומקבעים את הלוח בחוזקה לקיר.

עמידות מעל 10 שנים

לוח הזכוכית בניגוד ללוחות הפורמייקה – לא סופגים כתמי צבע. גם אחרי 10 שנים של "קילומטרים" של כתיבה ומחיקה – לוח הזכוכית יראה כמו ביום ההתקנה, נקי מסימני מחיקה.

הלוח המחיק לא רק עמיד לשנים, אלא גם שימושי יותר בזכות המגנט החזק שקיים בכל מרחב הלוח.

לוח זכוכית מחיק | לוחות זכוכית מחיקים - onlyboards
לוח זכוכית מחיק | לוחות זכוכית מחיקים – onlyboards

לוח מחיק מזכוכית במגוון מידות בהתאם לגודל החלל וחדר הישיבות

הלוח המחיק מזכוכית מסופק בגדלים שונים, לצרכים שונים. החל מלוחות מחיקים קטנים בגודל של כ-60 ס”מ על 90 ס”מ, וכלה בלוחות גדולים ואפילו ענקיים המשתרעים על כ-100 ס”מ על 200 ס”מ. הגימור של מסגרת הלוח זמין בסגנונות שונים. לצד לוחות מחיקים בקווים מרובעים וקלאסיים עם פינות בזוויות של 90 מעלות, ישנם גם לוחות מחיקים מזכוכית בעיצובים מעוגלים.

שורה תחתונה

לוח זכוכית משלב באופן מושלם בין עיצוב איכות ושימוש. זו הסיבה שלוחות מעוצבים מזכוכית מותקנים בחדרי ישיבות בחברות היי-טק ובמשרדים יוקרתיים. האחריות ל-10 שנים מספקת ביטחון מלא בקנייה ובהתקנה מקצועית ונקיה.