לוח מחיק מזכוכית, איכות, שימושיות ועיצוב

 יתרונות לוח מחיק 

הלוחות המחיקים "הרגילים מפעם" מפנים מקום ללוחות המעוצבים מזכוכית. הלוח המחיק האיכותי מזכוכית מצליח לחדש גם בעידן של דיגיטל ומסכים. לוחות זכוכית מחיקים, מחליפים את הלוחות הסטנדרטיים שעשויים מעץ לבוד מצופה פורמייקה. לוחות זכוכית הם פתרון מדוייק שמשלב עיצוב נקי ושימושיות.

היתרונות של הלוח המחיק מזכוכית שקופים וגם צבעוניים 🙂

  • ללא כתמי צבע – אחד היתרונות המהותיים של הלוחות המחיקים מזכוכית טמון בחומר הגלם שממנו הם עשויים. הזכוכית בשונה מהפורמייקה לא סופחת כתמי צבע. כך לוח הזכוכית נראה נקי וחדש גם אחרי 10 שנים.
  • מראה חדש אחרי שניםלוח זכוכית מחיק שומר על המראה הנקי למשך שנים, ממש כמו ביום ההתקנה. המותג היוקרתי בי-קליר Bclear מספק אחריות למחיקות גם ל-10 שנים.
  • גם זכוכית וגם מגנט – ללוח הזכוכית פלטת מתכת דקיקה, המספקת את יתרון המגנט בכל שטח הלקוח. כך ניתן להכפיל את השימושיות – לכתוב למחוק ולמגנט.
  • מגוון צבעים ולבן צח – טכנולוגית לוח הזכוכית מאפשרת מגוון צבעים: אפור, צהוב, ורוד, סגול, תכלת וטורקיז, בנוסף לשקוף לבן ושחור. לוח זכוכית לבן גם יותר צח מהלוחות "הרגילים".
5 סיבות למה כל אחד צריך לוח מחיק - לוחות מחיקים | OnlyBoards

לא רק הזכוכית נראית נקייה גם התקנה נסתרת מדגישה קו נקי

ניתן להתקין את לוחות הזכוכית המעוצב בהתקנה נסתרת ומרחפת למראה נימימליסטי. ההתקנה הנסתרת נעשית ע"י מתקינים מקצועיים, אשר מנוסים בהתקנת  הלוח גם על קיר גבס, בטון ובממ"ד. היכולות ההנדסיות ומקצועיות של המתקינים מאפשרות להתקין את הלוח גם על קירות מעוגלים "עם בטן". אגב, ישנם גם לוחות זכוכית שלא בגימור ישר, אלא עם מסגרת מעוגלת (אובלית).

לוחות זכוכית במניפה של צבעים ומידות

באתר תוכלו למצוא לוחות מחיקים במגוון צבעים וגדלים לכל חלל וגדלים שונים של חדרים. לוחות הזכוכית מתאימים לחדרי צוות, חדר ישיבות ולחללים קטנים וגדולים. לוחות מחיקים לבנים מזכוכית זמינים בגדלים של החל מ-60/90 ס”מ ועד לוחות מחיקים ענקיים בגודל של 100/200 ס”מ. הלוחות הצבעוניים מגיעים בגדלים של 40/60 ס”מ, 60/60 ס”מ ו-80/120 ס”מ, ולוחות מחיקים שחורים בגדלים של 60/90 ס”מ ו-90/120 ס”מ.

שורה תחתונה

לוחות הזכוכית משלבים בין עיצוב מסוגנן לשימושיות. ללוחות הזכוכית יתרונות בולטים שקשורים לזכוכית ולתהליך הייצור כמו: בטיחות, עמידות, צבעוניות, עמידות מחיקה מושלמת וצבע חד. לוחות הזכוכית זמינים בעלויות אטרקטיביות.