היתרונות של לוח מחיק שקוף

דמיינו לוח זכוכית שקוף צף על הקיר, ועליו אפשר לכתוב כל שתרצו. נשמע מפתיע? זה בדיוק מה שמציע מותג בי קליר, המתמחה בשיווק לוחות מחיקים מעוצבים. אז בואו נראה מה כל כך מיוחד בלוחות מחיקים שקופים, ולמה אתם חייבים אחד כזה למשרד.

לוחות מחיקים הפכו למוצר הכרחי בכל משרד, הן בחדרי הישיבות, במסדרונות וכמובן בחדרי המשרדים. הלוחות המחיקים החדשים אינם דומים ללוחות המוכרים, אלא מביאים משב רוח מרענן לתחום, עם שלל עיצובים, צבעים ואביזרים ההופכים את חוויית השימוש במשרדים לנינוחה מאוד. גם מבחינת עיצוב, הלוחות מעוצבים בטוב טעם, חלקם עם גימורים מעוגלים, עם תלייה מרחפת, נסתרת, עם מסגרת או בלי וזכוכית אלגנטית המעטרת כל חלל.

אחד החידושים האחרונים של מותג Bclear הוא לוח שקוף זכוכית במראה קפוא שיכול להשתלב נהדר בסגנונות העיצוב המודרניים. ניתן לשלב אותם בקירות מעוצבים לדוגמה בקיר בריקים, טפטים, קיר צבעוני, שליכט ועוד. למעשה, הלוח מכיל 4 נקודות תפיסה מרשימות מאלומיניום המייצרות עיצוב מרשים ביותר.

לוח מחיק שקוף

כל הסיבות לבחור לוח מחיק שקוף

אפקט הריחוף – לוח שקוף הוא בעל אפקט ריחוף מרשים ואינו פוגע במראה העיצובי של החלל. כך למשל אם החלל 'עמוס' בעיצובים, הלוח ישתלב בצורה אלגנטית ולא יהיה פריט דומיננטי בחלל, זאת כמובן בהשוואה ללוח מחיק שחור או בצבע פסטל.

התקנה נסתרת – ההתקנה של לוח שקוף היא נסתרת וכוללת 4 נקודות חיבור המתחברות לקיר ותופסות את הלוח בצורה בטיחותית מאוד. ההתקנה תורמת רבות לעיצוב ומקנה ללוח מראה ייחודי.

מראה הייטקיסטי מושלם – לוח שקוף הוא בעל נוחות מרשימה, ומשתלב נהדר בעיצובים מודרניים, הייטקיסטיים ואפילו בעיצוב תעשייתי. זו הסיבה שהוא יתאים למשרדי הייטק, משרדי פרסום, משרדי אדריכלים, עורכי דין ולמעשה בכל משרד.

לראות את הקיר שמאחורי הלוח – היתרון הבולט של לוח שקוף הוא שניתן לראות את הקיר המעוצב שנמצא מאחורי הלוח. כך לדוגמה אם תרצו להתקין אותו על קיר טפט, קיר בריקים, קיר בטון אדריכלי וכו', הלוח לא יפגע בעיצוב, מכיוון שהלוח שקוף לגמרי.

לכתוב בכל צבע – על הלוח השקוף תוכלו לכתוב בכל צבע שתרצו אפילו בטושים זוהרים. בנוסף, ניתן לשלב בלוח מחזיק לטושים לנוחות מושלמת.

שימושי בכל מקום – לוח מחיק שקוף ניתן לשילוב בכל מקום שתרצו, החל מחדרי ישיבות, משרדים, מסדרונות, בכניסה למשרד, במטבחון של העובדים, בפינת ההמתנה, ליד הדלפק של המזכירה ואפילו בבית פרטי.

לסיכום, אם אתם מחפשים לוח מחיק מרשים, אלגנטי וכזה שאינו פוגע במראה העיצובי של החלל, לוח שקוף הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר! הלוחות של Bclear עשויות מזכוכית מחוסמת איכותית, ולכן לא נשארים עליהם סימני מחיקות. תקבלו כמובן אחריות ל – 15 שנים, אז אין מה להתלבט!